velikibratuzivo2011

четвртак, 16. јун 2011.

Antonia - Marijana je lažljiva

Bivša ukućanka za Novosti online govori o učešću u rijalitiju, zemljakinji Marijani, odnosu sa Brendonom i Sorajom, ali i o Horvatu kao favoritu
Bivša ukućanka Antonia Jovanović u razgovoru za Novosti online otkriva kako se oseća samo nekoliko dana pošto je izašla iz kuće na Košutnjaku. Srećna što naizad može da spava preko dana, Tonka kaže da će „objasniti“ Soraji neke stvari kada izađe napolja, ali da će nastaviti da se druži sa njom iako ju je atraktivna ukućanka više puta verbalno napadala, ali i zbog čega se svađala sa Brendonom. Iako se družila sa svojom zemljakinjom Marijanom Čvrljak, izbačena stanarka misli za nju da nije iskrena i da tokom boravka nije primetila kod nje da otvoreno iznosi svoje mišljenje.


-Kada su mi saopštili da sam izbačena bila sam u prvi mah veoma srećna - rekla nam je Antonia. - Bilo mi je dosta svega i tih 44 dana su mi presela. Međutim, kako je prošlo par dana i sad imam prostora da sagledam situaciju iz spoljnog sveta volela bih da sam ostala do finala.

*Ušli ste u kuću Velikog brata samo par nedelja posle početka rijalitija, a izašli ste petnaestak dana pre kraja. Iz ove prespektive šta ste učešćem u šou dobili, a šta izgubili?
- Mislim da nisam ništa izgubila, ali jesam dobila. Preispitala sam sebe, postala sam mnogo jača nego što sam bila pre. Osećanja mi nisu dala mira jer ste u kući potpuno sluđeni, ona može iz vas da izvuče najbolje i ono najgore. Smatram da sam videla da sam mnogo tolerantnija nego što sam mislila i učešće u kući smatram velikim iskustvom jer sam puno toga naučila o sebi.

* Nije tajna da ste se u kući najbolje slagali sa Sorajom, ali ona je umela da uputi uvrede na vaš račun, a tako je bilo i sa Brendonom. Smatrate li sad da je to što vam je ona govorila i dalje bezazleno? Zašto niste odgovorili kad su vas vređali, već ste samo ćutali?
-Nas dve smo bile prilično dobre drugarice u kući. Umeli smo da se posvađamo i jedna drugoj svašta da kažemo. Sa Sarom ne možete da se posvađate kao čovek, ona sve prihvata k srcu i burno reaguje ma šta da joj kažete pa je tako umela da mi saspe svašta u lice. I dalje smtram da je to bezazleno, ali vam mogu reći da ću joj objasniti neke stvari kada izađe iz kuće. Ipak mislima da se tu naše druženje neće završiti. Što se tiče Brendona, moram vam reći da ne mislim da je on loš, ali moj veliki problem u kući je bio što sam u jednom trenutku bila super, a već u sledećem više ne. Nisam znala šta da radim sa sobom pa sam se svađala sa njim oko glupih stvari. Da sam u spoljnom svetu ništa ne bih tako uradila. Ja u suštini nisam htela da se svađam zato sam i ćutala.

*Ipak, postali ste poznati po tome što ste se posvađali sa Vladimirom samo par dana pošto je ušao u kuću. Njemu ste svašta rekli. Zbog čega je on bio izuzetak?
-Da budem jasna, Vladimira ne želim više nikada da vidim. Čovek je ušao u kuću i počeo da me proziva iako me nije znao. To nisam mogla da prećutim.

* U kući ste bili dobri i sa vašom zemljakinjom, Marijanom Čvrljak, ali to vas nije sperečilo da je u više navrata ogovarate sa Sorajom. Šta vam je toliko smetalo kod nje?
- Marijana jeste moja zemljakinja, može da mi bude i rod rođeni, ali ja mislim da je ona potpuno neiskrena osoba koja sedi sa strane i misli ko zna šta. Ona vam nikada neće reći šta konkretno misli o vama. Pitala sam je par puta da li je promenila mišljene o meni, ona mi je rekla da nije, međutim ni to nije tačno.

* Niste mogli da verujete kada ste shvatili da samo nekoliko metra od vas Marijana i Nemeš imaju seks?
-To je malo naduvana priča. Svi u kući sve znaju, ali se plaše da bilo šta pitaju ili govore o tome. Niko tamo nije ni gluv ni slep, svi znaju šta njih dvoje rade i ti je jedna velika istina. Nemeš i Marijana su odrasli ljudi, valjda znaju šta rade.

* Šta su vam rekli roditelji i prijatelji kada ste izašli iz kuće? Kako je dečko odreagovao na to što je Horvat pokušao da vas poljubi?
-Roditelji imaju samo reči hvale za mene. Ništa nisam uradila zbog čega bi se stideli mene. Svi komentari mojih roditelja i prijatelja mi prijaju. Što se tiče toga šta je moj dečko rekao na to što je Horvat pokušao sa me pljubi, mogu vam reći da mu je to bilo pomalo simpatično i zanimljivo. Svi misle da je on gej,ali ako je to tako, ja nemam ništa protiv toga.

* Po vašem mišljenju ko zaslužuje pobedu ?
- Čula sam da se priča de će Nemeš da pobedi, ali moj favorit je Horvat. On je u kući od početka i to je osoba koja se nimalo nije promenila od početka rijalitija. Sa njim možete o svemu da pričate, a pritom je veoma zanimljiv. Ima sve kvalitete za pobedu.


Нема коментара:

Постави коментар