velikibratuzivo2011

уторак, 17. мај 2011.

Zašto je "puklo" prijateljstvo

Marijana i Bojana od četvrtka više ne razgovaraju, zbog odnosa sa Nemešom i Vladimirom, ali i Marijaninog ponašanja kada popije...

Marijanin pijani "napad" na Vladimira očigledno je pogodio Bojanu, koja je počela da joj drži predavanje, ali se taj razgovor završio prekidom njihovog prijateljstva, koje se u Kući nazivalo i kumstvom. Crnogorac, koji je i u okviru nominacija izvređao Marijanu, Bojani je "otvorio oči".

"Ako neko veruje u ljubav, to sam ja, i sve vreme sam bila na vašoj strani. A sada ja ispadam magarac", očitala joj je ona zbog "incidenta" kada je Marijana pijana navodno zvala Vladimira u svoj krevet.

"Pitaćemo i Saru, to je bila zezancija, šala", branila se Šibenčanka.

"Shvatila sam da podržavam ovde nešto što nikada ne bih, da smo napolju. Sutra ćeš ti u Hrvatsku, Nemeš u Požarevac, a Bojana će da ostane ovde da njače. E pa, neće! Ti se igraš, kada popiješ, praviš kikseve", zaključila je Bojana.

"Sa nama si dva meseca, sve si videla i čula, znaš kroz šta smo prošli", rekla je Marijana kroz suze, a razgovor je prekinuo Nemeš kada je ušao u sobu i video da njegova draga plače.

Bojana mu je kasnije u kuhinji rekla da su njih dve završile, a da bi Nemeš i Šibenčanka ostala pitanja trebalo da reše sami.
"Vaša priča me od danas uopšte ne zanima".
Zbog ovog prekida odnosa u Kući, Marijana je uveče od svoje dojučerašnje najbolje prijateljice zaradila i nominaciju. Za ispadanje u nedelju nominovani su Vladimir, Nirmal i Radiša.

Нема коментара:

Постави коментар