velikibratuzivo2011

среда, 18. мај 2011.

Radašin: Hteo sam seks sa Slavicom!!!

Radiša Miljković, učesnik koji je poslednji napustio kuću Velikog Brata, izjavio je da je želeo seks sa Slavicom Đulejić, ali da se takođe razočarao u nju jer je shvatio da je dvolična.


- Želeo sam seks sa Slavicom jer je bila bliža meni po godinama, a izgledala je kao divlja ženska. U jednom trenutku me ljubila, a onda mi je rekla da neće više sa mnom. Bila je dvolična jer da mi je rekla da joj se ne obraćam kao ljubavnik, nikada je ne bih poljubio. Ima ona atribute, ali takve ženske ne volim - rekao je Radašin i dodao da Nemešu zamera što je uništio Marijanin brak.
- I ja sam bio sa drugim ženama, ali im nikada nisam rasturio brakove! Imao sam ponude da se ponovo oženim, međutim, ja sam samo vodio ljubav sa tuđom ženom, a muža sam poštovao. Nemešu zameram što je to javno uradio jer Marijana ima bepče - izjavio je Miljković.
Na pitanje zašto je po drugi put ušao u kuću, kaže da mora da se angažuje kako bi uspeo u životu.
- Moram sebe da angažujem da bih uspeo u životu jer ako sedim kod kuće, ništa ne mogu da uradim - odgovorio je Radašin.

Нема коментара:

Постави коментар